måndag 23 februari 2009

i väntan på våren...dessa fina kuddar i biege med vit text tycker jag är så vackra, 198 kr st inkl inner kudde. unna dig något fint inför den förhoppningsvis kommande våren. Ja då var det måndag igen,grått och trist ute,men i butiken har vi fått sååå mycket nytt och fint.Mycket vitt men en del pasteller. det blir som en enda stor glass bomb.
denna bordslöpare har alla färgen man kan tänka sig , man blir riktigt glad av den.
Finns som bordstabletter med.Riktigt glassigt med porslin i olkia färger från Bruka, jag tycker man kan blanda färger på tallrikar så här när man dukar till vår fest.
Nej nu måste jag försöka att köpa en ny kamera så jag kan lägga in ännu mera fina bilder och visa vad som finns i butiken.
hej svejs.



3 kommentarer:

  1. Tjusigt!!
    Jätte fin blogg! Helt rätt..jag mailar vidare denna till mina tjejer så får du ut de fina bilderna på er mysiga & fina butik!!
    Lycka till!

    Kram kram Linda

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Så skoj!! Jag visste inte att du hade en blogg! Kul att jag hitta hit nu. Jo, vi har allt hållt er plats det har bara varit så himla mkt just nu. Jätte bra om ni kan ta bilder men vi hjälper er självklart om ni vill, tänk isåfall ut vad ni vill ha. Och sen vore det för vår del bra med en tid om nån/några veckor, vi ska ju upp till förlaget och en massa annat. KRAM Petra
    www.romantiskahem.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. pst, glömde ju. Fick ni båda en inbjudan till den "hemliga" bloggen? Jag fick nämligen ett sånt där mail delevery faild mail när jag skulle maila din syster att jag skickat inbjudan. Kram igen

    SvaraRadera